.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هواشناسی: زمستانی سرد در گیلان

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بارش برف سنگین در گیلان قطعی نیست اما پیش بینی می کنیم زمستان سردی را داشته باشیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، محمدرضا رضوی مدیر کل هواشناسی استان گیلان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سه بارش برای گیلان پیش بینی کردیم که یکی را پشت سر گذاشتیم و خیلی قطعی نیست که دو بارش بعدی برف باشد اما زمستان سردی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: وضعیت دمایی در گیلان به نحوی است که یک درجه کاهش دما میتواند در نوع بارش تاثیر بگذارد، با این حال اگر به این نتیجه برسیم که بارش برف قطعی است اطلاع رسانی میکنیم.

نعمتی رئیس آتشنشانی نیز طی این نشست گفت: در سال گذشته آمادگی لازم در رابطه با برف را داشتیم و با شناخت نقاط ضعف و بررسی آنها شرح وظایف جدید را برای همکاران تعریف کردیم.

امینی رئیس اداره بازرگانی گیلان اظهار داشت: ما با چهره نامرئی بحران درگیر هستیم که میتوان به حرص در جمع آوری آذوقه، سوء استفاده گران فروشها از شرایط، دپو کالا و سایر موارد اشاره كرد.

وی افزود: از ماه گذشته ستاد بحران را تشکیل داده ایم و آرد 1900 واحد نانوایی روستایی و 1500 واحد نانوایی شهری را تامین کردیم.

امینی تصریح کرد: در مواقع بحران و مسدود شدن راهها شرکت های پخش دچار مشکل میشوند و اگر نتوانیم راههای ارتباطی شان راباز کنیم ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد از این رو اگر حداقل یک دستگاه لودر برای این بخش پیش بینی شود قسمتی از معابر حوزه خدمات رسانی خود را پوشش میدهیم.

گفتنی است دکتر محمدی رئیس جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز گفت: سازمانهای دولتی به تنهایی قادر به مدیریت بحران نیستند و از نیروهای مردمی و NGO,S هم در این راستا باید استفاده شود همچنین بحث آموزش مردم را میبایست مورد توجه قرار دهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.